Marstrand

I lördags var jag, Becca o Emelie på Marstrand. Vi promenerade längs med hamnen, gick en rundtur på Carlstens fästning och åt glass. Sen när vi var påväg hem så började det ösregna, och då menar jag verkligen sådär mycket som att himlen bara öppnar sig. Detta var när vi precis klivit på den lilla båten som skulle ta oss tillbaka till fastlandet. Trots våra tre paraplyn så var hela benen blöta och fötterna drunknade i skorna.
 
Men trots detta så tog vi en sväng förbi Ikea på vägen hem, där åt jag fisk, troligtvis dålig fisk. Eftersom jag blev liggandes hela kvällen i illamående medan Daniel var med Charlie och Klas, och Becca å Emelie gick ut och pubbade! Måh!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback