Ångest inför lördag

Högskoleprovet närmar sig, och är ju redan på lördag. Tack och lov så har både Charlie och Emelie hjälpt mig med matten, så idag ska jag sätta mig och göra ett gammalt prov och se om jag lyckas någorlunda med detta i alla fall.
 
Och idag ska jag o Emelie sätta oss med Matte B, för där har jag kört fast totalt. Det är inte lätt att läsa på distans! Men fasen, jag ska klara det!
 
Hursom så kommer det bli skönt att få högskoleprovet överstökat till helgen, och söndagen kommer spenderas på Ullared, vilket är awesome!

Kommentarer
Postat av: Linda WritingL

Lycka till på lördag! Ska hålla tummarna, själv är det tredje året jag glömmer att anmäla mig till högskoleprovet, haha jag är hopplös :)

2013-04-03 @ 08:49:48
URL: http://writingl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback