Galet irriterande

För ett år sedan köpte jag böcker ur serien Pretty Little Liars, och hittills har jag bara läst den första så nu hade jag tänkt ta tag i och läsa resten.. problemet är bara att dom existerar inte. Dom finns bara inte i lägenheten. För nu tycker jag verkligen att jag har vänt in och ut på skåp, kartonger och dylikt , och hittar dom verkligen ingenstanns.
 
Självklart har jag lagt dom på ett ställe som var ett så bra ställe när jag väl gjorde det. Men..Nej, jävla skea nu får du faktiskt rota i din hjärna och komma på vart dom ligger och gömmer! Ju svårare det är att hitta, desto mer desperat blir jag efter att läsa dom. Galet

Kommentarer
Postat av: helene

Sist jag såg dom var dom i bokhyllan i datarummet :p

2012-09-30 @ 19:41:25
Postat av: Emelie

Samma här! Kollat där än? :)

2012-10-01 @ 23:41:56
URL: http://swedishtrickster.tumblr.com
Postat av: skea

I know, det var där dom stod innan vi kastade den vita bokhyllan. Så vart jag ställde undan dom då har jag ingen aning om :O

2012-10-02 @ 12:43:11
URL: http://miniskea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback