kitty sockar

bestämde mig för att önska mej fler par kittysockar till julklapp. Min kära mor börjar må så dåligt om hon inte får ge bort några riktiga inslagna julklappar. Sen så kan man ju alltid önska sig böcker i alla de slag. Så pocketböcker på engelska skulle jag ju behöva för att träna upp mig till högskoleprovet! och för att inte glömma, sängkläder kan man aldrig få för mycket av!
Det enda som Becca har önskat sig såhär långt är ett strykjärn. Annars så behöver hon allt som har med utbildningen att göra; dragkedjor, nålar, saxar, tyger och kanske någon bok med mönster. Av verran önskar hon sig nog en klippning, då hennes hår är risigt som en buske med en konsistens som ull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback