London Del 1

Eftersom flyget till London gick så pass sent på fredagseftermiddagen, och taxichauffören körde vilse påvägen till hotellet, så blev det inte mycket mer än att checka in, gå och äta på en indisk restaurang och sen sova första dagen.
 
Men lördagen var mycket mer produktiv! Då började vi dagen med att åka in till Notting Hill och Portabello Market för att shopppa. Efter den gatan köpte jag skorna jag visade tidigare och en tröja. Mycket mer blev det inte för vi fick halvt springa runt som tokar och ducka för idioter med stora paraplyn för att inte bli av med ett öga. Så det regnade som ett as, vilket också gjorde att kameran låg snällt i handväskan och väntade på uppehåll.. men tyvärr kom inget uppehåll och vi valde då istället för att springa runt som dränkta katter, äta en bit mat och sedan bege oss till Primark. Daniel och Håkan fick snällt sitta inne på en pub och vänta på oss.
 
Inne på Primark kan jag spendera pengar, och trots att jag inte hittade det jag var ute efter (ett par skor och en handväska) så slutade notan på 1400:-, dock var det mesta julklappar så det är överkomligt.
 
Vi fortsatte sedan vidare till ett annat område för mer shopping, men tyvärr stängde dom ungefär 10 minuter efter att vi kommit dit, så istället fick vi åka tillbaka till hotellet och dela på en pizza.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback