Flytteliflytteli

Idag började vi att räkna på hur många ställen vi har bott på genom åren.. och det blev endel kan jag lova!
 
Började med att mina föräldrar flyttade isär från ett hus(1), så vi bodde i radhus med mamma(2) och lägenhet med pappa(3).
Sedan flyttade de ihop till ett hus(4), för att sen flytta isär igen, till ett annat område med radhus(5) & lägenhet(6).
Mamma bestämde sig sedan för att köpa ett hus i Lillpite(7), och pappa flyttade till hus i djupviken(8)..
 
Jag flyttade till Göteborg och hamnade först i Landala(9), och sedan vidare till en tvåa i Kortedala (10), för att sedan flytta in med Daniel (11) och för att slutligen hamna här i denna fina fyra (12). och snart kommer det nog bli ett 13 boende då vi planerar för att flytta igen..
 
Så flytta, det är något som jag är van att göra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj! Det va inte lite det! Men vart har ni planerat att flytta nu då? Er lägenhet som är såå fiiin! :D

2012-11-14 @ 22:57:22
URL: http://thefatcheerleader.com
Postat av: Anna

Kommer att tänka på min faster, hon är 50 år och har flyttat fler gånger än vad hon är gammal! Vart ska ni flytta nu då? :)

2012-11-16 @ 17:04:30
URL: http://annas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback