Klaustrofobi

När jag var yngre hade jag lite problem med att känna mig inträngd och fångad. Vilket gjorde att jag fick panik om jag låg under täcket och någon kom och satte sig ovanpå. Eller om jag blev omhållen/fasthållen och liknande.
Den där otroligt jobbiga känslan då man känner att man sitter fast, det är trångt och inte kan röra på sig! Har faktiskt börja gråta några gånger då det hänt mig!

Igår fick jag den där obehagliga känslan igen.. denna gången av gipset! Fick panik och ville bara få loss handen och röra på den, men det gick ju inte så jag fick bara försöka andas djupa andetag och hoppas på att det skulle kännas bättre.

Detta är fan jobbigt, jag vill av med det NU!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback