Sjuk

Har vart sjuk sen jag kom hem från resan och var sjukskriven både tisdag och onsdag, försökte mig på att jobba torsdag men blev så dålig att jagvar tvungen till att vara hemma idag också. Typiskt mig att bli sjuk!

Jag har inte alls haft mycket att göra idag, legat och sovit mest bara, och hoppas på att må bättre imorgon. Daniel ska ju ut och åka ribbåt och vi ska försöka hitta på någonting som inte kräver allt för mycket av kroppen. Hoppas på att fota lite, men beror på vädret :)

image description


Kommentarer
Postat av: Pappa

Men ni slapp lössen då ?

Esperitox och Kanjang kanske hjälper.

Men ha en härlig helg hälsa becca och

hälsporre Daniel !!

2012-06-01 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback