Hos läkaren

Idag var vi på Dropin tid hos läkaren, bara för att kolla så vi inte har någonting jätteallvarligt eller så, men verkar vara typ en taskig influensa. Sen så har vi även struprörskatarr och Becca har typ början till lunginflammation så hon går på pencillin, medan jag har fått en ögoninfektion så jag går på äckliga ögondroppar. Så vi ligger fortfarande utslagna hemma i soffan. Förutom då att vi fick springa hem från läkaren för att DHL ringde och sa att de stod utanför lägenheten med bordet.. ja, det bordet som vi köpte tillsammans med soffan för tre månader sedan. Denna gången verkar bordet ÄNTLIGEN vara helt (bara tredje gången gillt) :)


Har förresten gått ner 3 kilo med denna förkylning, Becca börjar klaga på att mina kindben börjar se manliga ut, så när jag är frisk igen blir det att försöka äta upp sig tre kilo igen. Tråkigt att man har ett så smal avlångt huvud, tycker det är så charmigt med runda huvud juh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback