Vardagsprodukter

Mitt ansikte är i balans just nu, vilket är otroligt skönt då det har vart lite fram och tillbaka de senaste åren. Att hitta rätt produkter för ens ansikte är inte det lättaste, det är så sjukt individuellt. Just nu med min ekonomi så har jag använt "budget" produkter, och tro mig, jag vet att det är mycket mycket svårare att få huden i balans på detta. Men har man inte råd att lägga över 300:- produkt så har man inte, helt enkelt.
 
Utöver detta använder jag en peeling 2 ggr i veckan och ser till att tvätta av mig sminket varje kväll (mycket viktigt!)
 
Foundation: Jag är nästan vit i huden = hittar aldrig en foundation som funkar, denna är dock närmst i färgen hittills "Maxfactor Xperience, Light Ivory 40"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback