Felplacerad

Var på arbetsförmedlingen för ett tag sen för att skriva in mig i programmet JOB, vilket innebär att jag får gå på aktiviteter och får pengar för tiden jag inte jobbar (jobbar ju bara 75%)

Arbetsförmedlingen skrev in mig på ett ställe med jobbcoacher och dylikt som hetter Miroi, så jag var på introduktionen till detta igår, men insåg väldigt snart att jag inte hörde hemma där. Det programmet var uppdelad i veckor varav de första 6 veckorna skulle vara i deras lokaler mellan 8,30-16,00 alla dagar.. och de nästkommande veckorna var det möte två gånger i veckan för jobbcoachning. Inte skulle jag ha möjlighet att komma på några möten alls de första veckorna.. så dom ska kontakta arbetsförmedlingen och kolla hur det kunde bli så fel från deras sida (det jag skulle till egentligen var bara en jobbcoach)..

Aja, fortsättning följer helt enkelt för dom ska kontakta mig till veckan och berätta vart jag ska ta vägen istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback