En evighet

Det känns som att det är en evighets sen man tränade, bara för att man har haft upehåll en vecka pga flytten.. men nu sätter jag igång igen och det blir träning ikväll.. Hoppas nu mina muskler har vilatsig ordentligt så att man kan sätta igång med stretchingen igen bara :)

I övrigt så har vi det bra i vår nya fina lägenhet, saknar dock fortfarande en soffa och vardagsrumsbord, så lite bitter är man. Företaget skulle nämligen leverera soffan samma dag som vi flyttade, ringde dit dagen efter och så har dom inte ens soffan på lager.. kul att dom hör av sig om det?! Hade det inte varit för att soffan var så billig så hade jag bett dom stoppa upp soffan i röven. Jag vill ha en soffa nu!

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv och bege mig till kontoret för att hämta nyckeln. Ska ta bilen idag eftersom vår andra kund innebar en tjugo minuters promenad från bussen och så hurtig är jag inte i denna kyla! Dock har dom inte fixat parkeringsplatserna vid lägenheten ännu, så än så länge så är det närmare att gå till vagnen än till bilen ohc det är inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback