2012

I Januari började vi fixa inför flytten samt började träna ordentligt med Kicki inför tävlingen, sedan i Februari flyttade till nya lägenheten och så bröt jag handen på en träning och blev gipsad i en månad.  I Mars fick jag så smått börja träna igen och så körde vi en jädra massa mil för att se Helene tävla i styrkelyft :)
 
April Var månaden då Verran kom och hälsade på här i Götet, och sen så tränade vi som idioter inför tävlingen och Kicki började volta med oss Nu kom också Helene och bodde hos oss inför tävlingen. I Maj drog vi till Tyskland och tävlade, jag hamnade dock i mattan men vi kom på en plats någonstanns i mitten så det var helt okej. Vi drog också på oss en jävulsk förkylning (en av anledningarna till att inte tävlingen gick bättre). Jag var sjuk i flera veckor
 
Juni var kärlekens månad och vi åkte till ett midsommarbröllop med Teddy och Christoffer och i Juli blev det en visit till Piteå och alla nära och kära. I Augusti kom mamma med familj och hälsade på i Götet och så fyllde jag det stora talet 25 och hade en riktig 80-talsfest med alla sötnosar.
 
September uttnyttjade jag min present av Becca och mamma och det blev en ridtur på islandshästar
. Och sen i Oktober och November fotograferades det flitigt, och så blev det ju en weekend till London. Och sen i årets sista månad December firades julen i det kalla PIteå.
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jätte fin blogg!

2013-01-04 @ 00:18:54
URL: http://xjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback