Söndag

Jag och Becca åkte ner på Rixfm festivalen och tittade. Satan vad mycket folk det var! Vi kom ju ganska långt fram, men ångrade oss efter ett tag och gick bakåt så att jag kunde sätta mig ner en stund på marken (mensvärk).
Men det var hyffsat bra artister och det var helt okej. Dock tråkigt att Loreen bara körde en låt =/
 
En annan sak som hände som jag verkligen inte tycker är okej. Det är rökare. Förstår dom inte att vi har rökförbud på nästan alla platser för att slippa andas in skiten. Nej, tydligen inte för där, mitt i folkvimlet stod det folk och rökte utan att tänka på alla runtomkring. Becca blev så irriterad att hon sa till en tant att det var respektlöst, tanten släckte cigaretten.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fasen vad jag hatar folk som röker på konserter! Det värsta jag varit med om var dock på Luleå Kalaset för några år sedan när det var ett par tjejer som "flickade" aska från sina cigg i håret på mig och de som stod bredvid mig. Inte en rolig grej, fy fan vilken utskällning vi gav dem. Trots det fortsatte de röka och brydde sig inte ett skvatt om hur otroligt respektlösa de var.

2012-08-21 @ 23:19:04
URL: http://swedishtrickster.tumblr.com
Postat av: becca

det var inte en tant de var en i våran ålder

2012-08-22 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback