Tips på hudprodukter

Nu säljer vi ju Exuviance på salongen och jag måste säga att jag älskar detta märke! Det bästa är ju att alla produkter innehåller AHA och PHA så man behöver inte en speciell skrubb med korn utan det sköter sig själv!
Finns även produkter med olika användnings områden som jag tänkte skriva om lite snabbt!

Blemish Treatment: Appliceras på acne och finnar :)
Skin Brightening Gel: Bleker missfärgningar på huden, såsom fräknar och åldersfläckar från solen
Vespera Serum: Jämnar ut hudstrukturen, tar bort fina linjer och rynkor, anti-aging serum som är grymt effektivt
Ultra Restorative Cream: Nattkräm på vintern när man är extra torr, eller som vanlig dag/nattkräm åt problemhy som tex eksem hy, rosacea

Sedan har de självklart olika sorters rengöringar, ansiktsvatten och krämer för de olika hudtyperna. Mycket mycket bra produkter måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback