Otursdag

Avundsjuk på Emelie då hon skrev på facebook att det var hennes turdag, för det har verkligen inte vart min..

Det började faktiskt igår kväll då jag åt upp pizzabiten som var över från dagen innan, en pizza med räkor och kräftskjärtar som blivit sega över natten.. Så igårkväll låg jag i soffan och bara mådde illa och hade magknip.. sov väldigt dåligt, och vaknade flera gånger.. På morgonen mår jag bättre en liten stund, men då kommer mensvärken som jag har dragits med hela dagen.. Trots detta så gör jag mitt bästa på städjobbet (familjen jag städade hos skulle ha besök under helgen så det var mycket som skulle städas).. och detta gjorde att jag blev några minuter försenad och lyckades missa bussen till salongen.. gissa om en pms skea blev arg!?

Och den här jävla mensvärken är fortfarande hos mig, så nu ligger jag i soffan med en värmefilt på magen och håller tummarna för att det ska gå över. Jag vill ju hjälpa Emelie imorgon att flytta :)

En bild som becca tog på en glad skea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback