Fast i en biltvätt!

Alltså detta är nog det roligaste jag hört! Så får se nu om jag lyckas få detta rätt!

Men Beccca och Alma skulle tvätta Beccas bil igår och körde in på OKQ8. Vad dom inte räknat med var väl att dom stängde klockan 10 och de körde in strax innan, så helt plötsligt släcktes all ström och dom försöker ringa in till butiken för att kolla vad som hänt, men dom möts bara av telefonsvarare som berättar öppettider. Så Becca ringer och väcker Pelle, som ringer Securitas.. som ringer räddningstjänsten, och som ringer upp Becca, blir kopplad till polisen som tillslut får tag på NVS bevakning.. som efter en timme kom och låste upp..

Hahaha, roligast på länge! Det är ju bara Becca som lyckas med detta :))


Kommentarer
Postat av: Alma

NVS Bevakning kom och släppte ut oss. Du skulle även ha hört då Becca pratade med polisen " hej.. Jag heter Rebecca. Alltså... Jag sitter fast i en biltvätt" Polisen " I EN BILTVÄTT?" samma sak med NVS "hahah Hej tjejer. Sitter ni fast eller? :D"

2011-11-18 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback