Färdig med visningar

Då har vi haft alla visningar på lägenheten, skönt! En sak som jag insåg under dessa visningar var att de flesta som kom hade stått i bostadskö i fyra år (och då var det ändå nästan 2000 sökande på vår lägenhet). Vilket innebär att nästa år har jag stått i kö i fyra år, så då har man alltså god chans att få lägenheterna man är intresserad av:) Hursom så ska jag ju inte söka lägenhet ännu på ett tag, skulle ju vara i fall Becca hittar en pojke som hon vill flytta in med, då kanske vi får ta och hitta någonting billigare 11 000:- i hyra på två stycken kan bli lite för mycket.

Btw så kommer Becca och Kiwii på torsdag. Yeaah! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Woot? 11 tusen? och jag tycker våran på 6100 är mycket! fast er är ganska mycket större... och mer central... hoppas värme ingår iaf! :D

2011-11-29 @ 23:16:02
URL: http://www.thefatcheerleader.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback