Lördagsnöje

.. tvätta tvätta kläder, så att dom är rena tills jag ska hem till Piteå, vilket händer till veckan!
Gud vad jag önskar att Daniel kunde följa, men men jag får nöja mig med telefonen.

* Och så gjorde jag bort mig nu och har satt igång två maskiner, men glömde självklart mina myskläder så dom får jag tvätta till veckan. Man kan ju inte resa utan sina myskläder!

Annars så måste vi gå på stan i helgen, hitta en bröllopspresent och det är ju skitenkelt, eller? Nej, skulle inte tro det. Vad ska man köpa?

Måste även göra någonting så roligt som att storhandla mat, både kylen och frysen börjar gapa tomma. Skafferiet är fortfarande fullt, men varje gång man öppnar det för att få inspiration till matlagningen så stänger man det lika oinspirerad. Hur kan det vara så fullt men finnas så lite?


Kommentarer
Postat av: becca

skea vill du vara med mej =)

2011-05-28 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback