Makeup tips

Blå eyeliner gjort med vatten och blå ögonskugga. Om man ska göra tex en eyeliner så är det bäst att använda matta skuggor då det oftast är mer piggment i dem. Jag använder även ögonskugga till ögonbrynen, en beige grå passar i stort sätt alla. Ju mörkare man vill ha dem, ju mindre pensel bör man använda. 

Innan jag färgade och klippte mig



Mitt hår på bilden under är efter jag färgade. Inte så jätte stor förändring men jag blev super nöjd.
Tack veronica du är jätteduktig

Röd eyeliner med orange under ögat.

 

Brun och vit skugga med rosa läppar.
Skuggorna är från H&M och läppstiftet är från Dollarstore, billigt smink funkar bra i privat bruk men man behöver oftast primer under ögonskuggan.




//Becca


Kommentarer
Postat av: vereran

Tack söting! Allt klär en skönhet ;D

2011-03-24 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback