Skämtar dom med mig?

Igår såg jag reklam för denna hemsida på teven för första gången och jag fattade först inte vad den handlade om, för det kunde ju inte vara det som jag trodde, eller kunde det? Så jag provade googla fram hemsidan.

Så inser jag att de faktiskt finns en dejtingsida för gifta och sambos, med slogan; Gör livet levande, ha en affär.
Vad är det för sjuka människor som finns där ute egenligen? Okej om båda i förhållandet är med på det. Men man kan ju faktiskt inte driva en hemsida som faktiskt uppmuntrar till otrohet, det är inte okej!

De skriver även såhär;
Känner du dig fångad i ett monotont kärleksförhållande, trött på att din partner reser för mycket eller bara vill liva upp vardagen lite? Victoria Milan är anpassat för att skapa en trygg, anonym och konfidentiell mötesplats. Det är därför vi finns.

Vafan, det finns ju någonting som heter kommunikation i ett förhållande? Är det inte bättre att prata om det istället för att gå ut och flörta/ha sex med andra?

Fy fan säger jag bara!!


Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Hörde den här reklamen på radio för längesen, trodde länge det var ett skämt. Men nu är den ju överallt, nu har den ju fått börja gå på TV också. Sinnessjukt. Människor helt utan moral som godkänner detta. Allt för pengar, hur sjukt det än är.

2011-03-16 @ 11:02:20
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Eftersom jag inte har TV så har jag bara hört om reklamen från andra, men igår på gymmet kom den helt plötsligt upp på en av tv-apparaterna. Jag fattar verkligen inte hur de kan göra någon sån sida, och sedan dessutom göra nationell reklam för det!

Kan man inte prata med sin partner om man känner att det brister så mycket i förhållandet att man måste ha en affär kan man lika gärna göra slut, enligt mig, inte vända sig till en dejtingsida på internet för att vara otrogen. >.<

2011-03-16 @ 11:33:58
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback