I bröllopstankar

Kan ni tänka er så gulligt att jag är bjuden på två bröllop hemma i Piteå i sommar! Glad är jag!

Den ena som gifter sig är Emma, min barndomskompis sedan högstadiet, och då var vi sjukt tajta och gjorde allt tillsammans. Jag är sjukt glad för hennes skull och brölloppet skall tydligen vara i början av juni!

Den andra som gifter sig är Ewa, min söta cheerleaderkompis (skulle man ju kunna kalla det, för det var så vi träffades). Vi gick i samma cheerleadinglag hemma i Piteå och hon gick i Beccas klass under gymnasiet, supergullig tjej. Jag är även sjukt glad för hennes skull också och detta bröllop är i Augusti!


Ser fram emot dessa bröllop jättemycket och hoppas för guds skull att jag kan få lite hjälp ekonomisk av mina föräldrar så att jag kan åka på dem båda två!


Bild från Tradera

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är också bjuden på Ewas bröllop=) Jag hoppas att jag kan vara där, det beror på vad som händer till hösten. Men om typ hela laget ska dit kanske vi borde gå ihop och köpa en bra present till dem=)

2011-03-29 @ 15:20:45
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: verran

Jag ska också på Ewas bröllop =) Det tycker jag vi gör :)

2011-03-29 @ 21:28:56
Postat av: ewie

hihi jaa så kan man kalla det! Jag hoppas verkligen att du kommer kunna komma :D

2011-04-01 @ 18:04:44
URL: http://madebygrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback