Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Skeas må bra tips

Ibland när man inte mår så bra så vill man må bättre, ibland inte. Men när jag väl vill må bättre i dåliga dagar så finns alltid dessa knep att ta till;

- Se en gullig film, helst en riktig chickflick eller animerad film
- Ät choklad
- Ta en promenad med musik i lurarna
- Träna lite med hög hög musik
- Prata med Daniel om det och be honom få dig på bättre humör :)

____________________________________________________________________

Beccas må bra tips
Becca gör inget för att må bättre säger hon själv, antingen så mår hon väl bra hela tiden eller så låter hon det bara gå över, hur som helst så hade hon inga tips att dela med sig av.

Men det jag tror att syster gör för att må bättre är att måla, redigera bilder eller någonting annat kreativt.

Slutsatsen jag drar av detta är; sysselsätt dig för få tankarna på annat håll, antingen kan du göra någonting kreativt som du är bra på, eller ringa en vän som kan få dig på bättre humör :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback