Dag 22 – Det här upprör mig

Det här upprör skea
När saker inte går som det ska så blir jag upprörd,  mycket upprörd. Det kan handla om små enkla saker som t ex när man fastnar i Tomb Rider och gör samma sak om och om igen och det aldrig fungerar. Jag blir så arg att jag nästan börjar gråta.

Jag blir också upprörd av det svenska rättssystemets syn på våldtäkter och som de flesta här i Sverige så tycker jag att det är ett på tok för lätt straff de jävlarna får!

När jag har pms så blir jag nog upprörd på och av det mesta, men ger man mig en chokladkaka så lugnar jag snabbt ner mig.

Sedan blir jag upprörd på Becca som inte uppdaterar dessa inlägg så att jag är tvungen till att göra det åt henne

________________________________________________

Det här upprör Becca

- När skea inte svarar i telefon
- När människor inte förstår eller ens försöker förstå vad man menar
- Sessan, eller snarare vintern som gjort att sessan inte startat som hon ska
- William när han är störig



Kommentarer
Postat av: becca

Antar du att det är sakerna som stör mej :-)

2011-03-10 @ 09:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback