Dag 19 – Detta ångrar jag

Skea ångrar
Det är klart att det finns saker i livet man ångrar, men samtidigt så formas man ju av alla händelser i livet. Dock så har jag väldigt lätt att ångra saker snabbt efter det hänt, som t ex saker jag sagt eller när jag gjort på ett visst sätt.

Men när man nu tittar tillbaka så kan jag komma fram till att jag ångrar dessa följande större saker;
- Att jag inte var mer engegerad i skolan under gymnasietiden
- Att jag inte tog hjälp av en revisor när jag satte igång företaget
- Att jag inte gick till tandläkaren medan jag jobbade och hade råd..
- Att jag inte gick med i A-kassan tidigare (då hade jag haft högre ersättning nu..)



________________________________________

Becca ångrar

Ibland känns det som att jag ångrar det mesta jag gör, jag hatar att ångra saker men jag kan som inte låta bli. Det är så lätt att vara efterklok och tänka att så skulle jag ha gjort istället. vara lite mer inpulsiv och utåtriktad men de kanske man inte kan ångra utan det är kanske bara så jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback