Studsande katt

Jag förstår nu varför vi stänger ut totte ur sovrummet under natten.. Igårkväll när jag tänkte gå och lägga mig tidigt medan Daniel tittade lite till på TV så lät vi dörren till sovrummet stå öppen, och självklart kom Totte igång då.

Han rusade från vardagsrummet, in i sovrummet, sladdade på parketten och studsade upp i sängen och vidare upp på fönsterbrädet, för att sedan krocka i fönsterrutan.. och så vända sig om, och studsa tillbaka ner på sängen = mig, och vidare ner på golvet och sladda tillbaka in i vardagsrummet.. och så fortsatte det efter några minuter. Inte det lättaste att sova när katten studsar på en.. Sen så stannade han till i fönstret och stirrade på mig, jag stirrade tillbaka och alltid när man gör så, så får han för sig att man vill leka och så springer han allt vad han kan emot en.. Jag är lättskrämd kan jag säga er, vilket gjorde att jag flög upp ur sängen, och kunde inte somna om. Så jag tog med täcket till vardagsrummet och somnade i soffan istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback