Jobba Jobba Jooobba

Trots diverse sjukdomar och mensvärk så har jag tagit mig iväg till jobbet idag. En klapp på axeln vill jag ha! och nu är det bara två timmar kvar innan pojken min kommer och hämtar upp mig på jobbet, japp så lyxigt får man det när man inte mår bra :)

Igårkväll mådde jag inte alls så bra av förkylningen och var godis sugen så in i.. så tillslut så var jag och Daniel tvungen till att vandra ner till Ica (som numer har öppet till nio på kvällarna) för att köpa lite gott gott. Ni märkte mitt ordval "tvungen va?".. Tur att han föreslog detta, vet inte vad jag hade tagit mig till annars.

Tänk om man var lika duktig som Anna som försöker bli av med sitt sötsug och har slutat äta godis och sådant.. Man har ju försökt några gånger men man lyckas alltid övertala sig själv att en chokladbit inte gör någon ont.. och så är man tillbaka i träsket igen.

Men anna, jag håller tummarna på att du lyckas! Kämpa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback