Fredagsdans

Att stiga upp tidigt på morgonen är verkligen inte min grej, så jag hade redan packat väskan kvällen innan med ombyte, smink och hårgrejer så jag kunde bara kasta på mig kläderna, göra en macka och springa till vagnen, skönt sådär vid klockan sex.

När jag klev av bussen så trodde jag först att det skulle vara svårt att hitta lokalen, men det visade sig att det var första huset efter vägen och så kom alla andra statister samtidigt så det var bara gå in och hitta folk att prata med. Det blir ju alltid grupperingar när människor träffas och de som känner varandra håller sig ju oftast till sig själva, men vi blev i alla fall en grupp på sju som satt tillsammans hela dagen, jättegulliga tjejer btw.

Vi var tre stycken som skulle dansa street så vi började väl ganska tidigt med att hitta på några steg, medan det riggades på övervåningen. När det riggat klart så skulle kamerateamet äta lunch, klockan 9 på morgonen.. Haha, man var inte direkt så hungrig på mat vid den tiden så jag åt bara fruktsallad. När det sedan börjades spela in så var vi nere och tränade på våra steg medan resten av statisterna var på inspelning. Lite seg dag att vänta på vår tur bara, vi var väl inte med någonting förrän efter tolv (kom dit halv åtta) och sen när man väl ska göra scenen så går det svinfort och sen var det bara att bege sig hem.

Men det var roligt och alla man träffade var supertrevliga. Detta var på Irene Huss inspelningen till nästa säsong film nummer 4. Blir intressant att se om man syns någonting sen. Mohahaha!

Några av tjejerna


Kommentarer
Postat av: Mats

Nu när du är på g att bli lite halvkändis :-) kanske du ska bli med på www.girlsofwestcoast.se



/Mats

2011-02-18 @ 19:10:19
URL: http://www.girlsofwestcoast.se/
Postat av: Petra

Åååh vad roligt:)

2011-02-18 @ 21:00:05
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback