Dag 17 – Mitt favoritminne

Skeas favoritminne
Man har ju så många bra minnen att det är svårt att välja!

Men här kommer ett urval;

- Fina kärleksminnen från Venedig... och på kajen i Danmark i solnedgången
- Minnena från tävlingsmattan på SM då vi jublade och grät en skvätt över att vi inte kom på sista plats
-  Sen också minnet av laget uppe i Piteå och hur uppskattade jag och Anna kände oss när vi fick varsin tavla med gullig text och bild av tjejerna innan vi slutade.


_______________________________

Beccas favoritminne
Resan till Florens -07 med estet 3an var riktigt kul, vi var borta en vecka och det var varmt fastän det var i oktober. Resesällskapet är ju nog det viktigaste på en resa och eftersom denna resa var med min roliga klass så hade vi svinroligt tillsammans!






Kommentarer
Postat av: ewie

hahaha OH MY GOD. jag visste inte att denna bilden fanns :P

2011-03-02 @ 08:46:40
URL: http://madebygrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback