Dag 11 – Mina syskon

Becca som lillasyster
Hon är nog den sötaste men också den envisaste människa man kan leva med och vi har haft många fajter där jag tillslut varit tvungen att ge efter. Hon har världens sämsta minne, och almanackan hette Skea där ett tag (hon funderade också på att äta morfars minnespiller, fungerar det på honom så kanske det fungerar på henne också?).  Hon är och har nog alltid varit en lat flicka, som ofta också kommit undan med det eftersom att hon alltid varit yngst. Hon har nog också alltid varit snål och använder hellre mina ansiktscremer och dylikt istället för att köpa eget, man skulle väl också kunna kalla det ekonomisk eftersom hon nästan alltid haft mer pengar än mig. Hon är ett chokladmonster, så vill man göra henne glad, ge en choklad!

Men trots allt detta så är hon och har alltid varit den bästa lillasyster man kan ha och jag älskar henne över allt annat!


Skea som storasyster
När vi var yngre så var skea ansvarsfull och inte så sträng syster, så jag brukar skylla på henne att jag är lite bortskämd. Men hon har alltid varit där för mig och man kan alltid lita på henne, hon vet vad man ska göra i alla situationer. Dock har hon varit lite dålig på att inte säga vidare saker som man säger till henne, förutom då om man säger till henne att hon inte får säga de vidare..
Det är lite kul att endel inte ser vem som är äldre av oss, mohaha!.
När vi var mindre så var det skea som var spara och jag var slösa och jag var så avundsjuk när hon sparat ihop till en 1000 lapp.

Jag skulle inte klara mej utan skea!!


William som lillebror
Han är faktiskt rätt så söt, dock klarar man av honom i små doser. Ni vet, jag och Becca och barn, går inte alltid bra ihop. Han är ju faktiskt väldigt liten, bara sex år. Han är en envis liten kille som vet vad han vill, och ofta innebär detta att se ice age för 150:e gången eller att äta godis och chips på en vardag. Han är nu inne i en barnprogramsperiod, och ibland så gömmer han fjärrkontrollen för att ingen ska kunna byta kanal. William har mycket energi, för mycket skulle man kunna säga och har en stor kärlek till fordon. (Pelle försöker få honom att bli så "grabbig" som möjligt)

Men han är otroligt söt ibland då han vill vara med sina coola stora systrar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback