Dag 07 – Min bästa vän

Skeas bästa vän
Jag skulle nog säga att min allra bästa vän är min syster, och hon är verkligen den av mina vänner som står mig närmast. Som jag har berättat tidigare så klarar vi oss nog inte utan varandra, och skulle vi mot förmodan inte prata i telefon med varandra på en hel dag så får man lite abstinens. Becca är nog också den roligaste personen jag känner, och hennes små tankar och citat förgyller verkligen dagen. Hon är en sådan människa man verkligen vill tillbringa sin tid med, för man kan aldrig ha tråkigt med Becca, nej, tråkigt är nog inte ens ett ord som hon vill ska finnas. Sedan kan jag även berätta att hon är så otroligt söt då hon får sina infall i att kramas, hon bara hoppar på en och håller om och säger "skeeeeaaaa". Becca är nog den gulligaste som finns och jag älskar verkligen henne, min kära lilla lillasyster och jag saknar henne till tusen, och jag hoppas, hoppas, hoppas att hon snart flyttar ner hit igen



Min andra bästa vän är min supersöta Emelie, och vi har känt varandra sedan jag började 2:an i grundskolan i hennes klass! Man skulle kunna säga att vi har vuxit upp tillsammans, och under mellan och högstadiet så blev vi bara bättre och bättre vänner. Hon är en sådan vän som man vet alltid finns där och även om vi inte hörs av så ofta så vet vi ändå vart vi har varandra. Emelie är en sån där mysig person som man älskar att krama om och som man vet att man alltid kan lita på, no matter what. Och jag hoppas verkligen, verkligen att hon tar sitt förnuft till fånga och flyttar ner till Göteborg till hösten, vi skulle ha så roligt tillsammans!.



_______________________________________________

Beccas bästa vän

Skea
Hon har alltid varit där för mig fastän hon bor långt bort, vi kan ringa till varandra och prata i flera timmar varje dag. Varför vi passar så bra ihop måste vara att vi är olika, skea är bra på att skriva och mera utåtriktad medan jag är mer estetiskt lagd. Man har aldrig tråkigt med med skea efterson hon inte själv kan sitta still och vill alltid ha något att göra. Skea är en fixare, hon hittar alltid på nya saker och ser till att de blir av. Hon har väldigt svårt att ogilla folk och det är nästan omöjligt att ogilla skea.  

Verran
Att vi umgås mycket med varandra är det inte många som missat och vi har varit kompisar sedan de tidiga skolåren och hållt ihop sedan dess. Verran är otroligt snäll och vill alla väl och borde aldrig tvivla på sin förmåga att skapa då hon är sjukt kreativ och duktig. Hon är alltid positiv och man kan alltid lita på verran då pålitlig är det ordet som beskriver henne bäst. Verran är min lilla gullunge!

Sara

Hon är nästan som en tvillingsjäl för hon tänker ofta som jag, och när vi umgås kan vi vara lika mongo båda två. Hon säger alltid vad hon tycke,r vilket är bra för då vet man alltid att hon är ärlig. Sara kan alltid få en att skratta, och vi skrattar alltid sjukt mycket tillsammans eftersom vi har samma humor! Det är dock synd att hon bor en bit bort nu så man träffas inte så ofta och jag saknar henne massor.  Sara, du är mitt lilla busmongo! 
So far away from where you are, I miss you and I wish you where here ....



Kommentarer
Postat av: Emelie

AW <3<3<3<3<3<3

Jag kommer ta mitt förnuft till fånga, det kan du lita på. ;D Jag håller ständigt utkik efter jobb och lägenhet där nere. :3

2011-02-16 @ 21:41:33
URL: http://emeliech.wordpress.com
Postat av: sara

Men söööt becca! jag blir ju alldeles tårögd <3 saknar dig massooor!!

2011-02-18 @ 17:07:16
URL: http://lillsaraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback