Fredrikshavn måndag

Vi tog båten på morgonen och tog frukostbuffén, galet mycket mat och vi blev verkligen proppmätta! Sedan bar det iväg för shopping, men tyvärr så var inte utbudet alltför bra i därborta och vi kunde konstatera att det var väldigt många tantbutiker. Men Becca hittade i alla fall tillslut ett par vinterskor på Deutchman. Båten tillbaka gick inte förrän klockan åtta på kvällen så vi sysselsatte oss med lite bowling (på en otroligt rutten och gammal bowlinghall) för att sedan vandra runt i staden för att hitta en liten pub.

Båtresan var inte alls rolig för mig, god damn vad det gungade och gungade.. har nog aldrig blivit så sjösjuk när jag åkt båt. Men vi spleade ändå på lite spelmaskiner (man blir verkligen beroende!) Och tror ni inte att jag vann 15 enkronor på det sista spelet jag körde precis innan de stängde av maskinerna.. Hatar enkronor, dom är ju inte värda någonting trots att dom tar plats i plånboken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback