Trötter

Jag ville inte vakna när klockan ringde imorse, ni vet, en sådan dag som man bara ägnar morgonen åt att snooza. Som tur är så har man ju Totte som också gett sig fan på att väcka en, så han ställer sig framför ansiktet och jamar högt, sedan lägger han sig precis bredvid en och sätter upp tassarna i näsan på mig. Vaknar jag inte av det så sätter han klorna i mina kinder.

Enda anledningen till att totte vill att jag ska vakna är att jag alltid tar telefonen och morgonsurfar lite grann samtidigt som jag kliar honom över ryggen.


Hursom så är det en seg dag idag, jag sitter fortfarande i soffan med morgonrocken och en filt och bara försöker dra ut på tiden innan jag går iväg till jobbet (praktikplatsen). Hoppas att det inte är lika fullt med folk som det brukar på fredagar, för det blir ju så jäkla stressigt! (Hur svårt är det för er människor att bara ta med kläderna från provrummet och hänga tillbaka dem där ni tog dem ifrån?!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback