Veckans lista

Anna är så smart och skriver upp dagslistor till sig själv på bloggen, och denna vecka får jag verkligen inte glömma någonting så jag gör en veckolista till mig själv nu


Att göra innan onsdag

  • Storstäda badrummet
  • Göra en affish till cheertjejerna i Piteå
  • Boka hostel ute i högländerna i skottland till första natten
  • Ringa pappa och kolla om jag får låna lite pengar tills a-kassan dyker upp
  • Ladda upp alla kamerabatterier inför resan
  • Göra en cleopatra sminkning
  • Checka in hyrbilen
  • Ringa skatteverket
  • Fixa tånaglarna
  • Fixa naglarna
  • Ringa bostadsbolaget, igen och igen och igen...(6:e gången jag ringer...)
  • Växla pengar
  • Packa resväskan
  • Hämta GPSen
  • Köpa linsvätska
  • Rensa kameran
  • Tvätta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback