Skottland

Att hyra bilen var inte det l'ttaste eftersom de kr'vde 200 pund i deposit, som skulle betalas med f;rarens kontokort.. alla pengar l'g pa mitt kort, sa vi fick ringa Becca, som snallt forde over pengar till oss..

Att kora bil i de skottlanska hoglanderna ar inte heller det lattaste, det ar sjukt smala vagar, och alla kor som tokar, det ar ju 60miles/hour, alltsa kring 90km/h.. sen att vi igar korde i becksvart morker gjorde ju inte saken battre.

Men nu sitter vi i alla fall i spokslottet dar vi ska overnatta.. blir sjukt spannande. Tyvarr var det tokigt med bokningen och vi skulle sova i separata rum, de har ju speciella dam och herr rum. Sa vi betalade lite extra for ett annat rum sa vi far sova tillsammans. Mitt hjarta hade nog slutat sla om jag sovit utan Daniel i ett spokslott.

Imorgon bitti bar det av till Glasgow, och jag uppdaterar mer och med bilder nar vi kommer hem pa sondag. Men ni alla far ha det sa bra dar hemma i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback