P-piller

Jag är just nu inne på en testperiod med Cerazette, östrogenfritt p-piller. Men nu en månad senare har jag bokat en ny tid för konsultation och har bestämt mig för att byta.

Jag fick dessa piller utskrivna främst pga mensbesvären jag haft, med mycket blödningar och väldig smärta. Men tror ni att dessa piller hjälpte? Nej, jag har legat ner i två dagar med så sjukt ont i magen att jag knappt kunde ställa mig upp.. Igår hade det mesta gått över, men då började jag må illa istället, och så pendlar jag mellan att vara jätte varm och frysa hela tiden

Så, nej. Dom passade verkligen inte för mig, så jag håller tummarna för att jag får någonting bättre utskrivet på måndag

Kommentarer
Postat av: sara

Testa Jasminelle 28 dom är bra :)

2010-10-22 @ 17:47:30
URL: http://lillsaraan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hade Cerazette förut oxå och dom 3 första månaderna var jättejobbiga. Men efter det försvann både mensen och mensverken! det var samma för mamma. Nu var jag ju så dum att jag saatte in p-stav efter det och då fick jätteproblem med mensen igen..

2010-10-23 @ 11:12:56
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback