My sisters Keeper

Anna Fitzgerald  går till domstol mot sina föräldrar för att få kontroll över sin egen kropp. Hon har fram till nu agerat donator till sin äldre syster Kate som är sjuk i leukemi


Jag har läst denna bok för några år sedan, en extremt sorglig bok. Så jag trodde att jag skulle överleva filmen, men den var så sjukt sorglig. Denna film följer historien väldigt väl, samtidigt som man får följa de olika karaktärerna i familjen var för sig. En väldigt väldigt fin film, men som sagt, väldigt sorglig.
En måste se film, men jag varnar er, man kommer gråta..



Kommentarer
Postat av: susanna

Tips på ett välgörenhetslopp som går av stapeln nästa helg. www.aidsloppet.se



läs även vad SvD skriver:

http://blogg.svd.se/maratonbloggen?id=20904



/susanna

2010-10-14 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback