Piteå Cheerleading behöver medlemmar

Bor du nära Piteå och känner dig sugen på att testa cheerleading?
Vet du inte vad sporten innebär så kan jag berätta för dig att det handlar om en målmedveten lagsport där man blandar gymnastik, dans och stunt. Beroende på förening så satsar lagen oftast på att tävla inom sporten, antingen inom sverige på DM & SM eller utomlands, eller så tränar man inför uppvisningar på olika evenemang.

Behöver jag berätta att många som börjar i denna sport blir lite av en fanatiker, man börjar köpa väskor, tshirtar, byxor där det står "cheerleader" på, detta är ju självklart inte för att skryta om att man är cheerleader, utan att man vill visa hur mycket man älskar denna sport!


Har du inte testat cheerleading så bör du pröva! Vi har haft nybörjare som är över 25 år, så än är fortfarande inte försent!


Hur som helst så tänkte jag bara informera om att min gamla saknade förening Piteå Cheerleading nu söker fler medlemmar. Så bor du i närheten, tveka inte att maila till dem; [email protected]

Bor du i Göteborg och vill prova på sporten så kan du maila; [email protected]


Kommentarer
Postat av: sara

Lifestyle stavas de:P

2010-11-09 @ 17:37:01
URL: http://lillsaraan.blogg.se/
Postat av: skea

hahaha, nu såg jag att jag stavat helt tokigt. Måste ha suttit i andra tankar ;O

2010-11-09 @ 21:46:10
URL: http://miniskea.blogg.se/
Postat av: Alma

Skeeeea, kan du skicka den där loggan till mig på msn? :)

2010-11-10 @ 08:01:16
URL: http://almatrefargad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej är en tjej på 13 och har alltid velat gå cheerleading skulle vilja veta mer om det vars det hålls och vilken grupp jag skulle hamna i tack så mycket!:-)

2013-11-19 @ 07:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback