Julafton närmar sig

Okej, de flesta kanske känner att det är länge kvar, men när man är tvungen till att sitta och planera och boka resor inför jul så känns det faktiskt som att det är sjukt nära!

Tyvärr så verkar det som att jag får åka upp till Piteå ensam över jul, Daniel har inte råd att följa med. Jag kollade nämligen lite på tågresor (plus då att han inte kan ta ledigt från jobbet så det blir verkligen bara över helgen) Men tåget för bara honom tur och retur skulle kosta över 2500:- och vi har verkligen inte dom pengarna.

Jag kommer ta tåget så att jag kommer hem på julaftonsmorgon, och då snackar vi om typ 6:15 på morgonen.. Sedan kommer jag ta tåget tillbaka till Göteborg dagen innan nyår så att vi kan spendera nyårsafton tillsammans ialla fall.

Men det känns oerhört tråkigt att inte kunna spendera julafton ihop, för julafton är ju verkligen en familjehögtid, och jag vill ju verkligen att han ska få träffa och bli en del av min familj och självklart vill jag visa honom Norrland och där jag är uppvuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback