Jävla förkylning


Det ligger en dimma i mitt huvud som också gör mig otroligt seg i kroppen. Näsan rinner och halsen smärtar. Mina ben har svårt för att orka med mig och jag måste sätta mig ner en sväng för att inte ramla. Jag blir yr, varm. Går ut och tar lite frisk luft, försöker ta djupa andetag tills jag hittat tillbaka till mig själv. Jag går in och fortsätter jobba, fortfarande varm så detta är nog första dagen på otroligt länge jag måste ta av mig och jobba i t-shirt.

Dock dröjer det inte länge innan jag börjar frysa, tar på mig tröja.. och det räcker inte så jag går och hämtar en till tröja och sätter även igång fläkten som står på min bänk. Mina linser torkar ut av fläkten så jag måste stänga av den i omgångar.

Det är otroligt jobbigt att få sådana här förkylningar, främst när det gäller huvudvärken och yrseln. Men man är en kämpe och håller ut, jag har varken råd eller tid att vara sjuk. Nej, det är bara att bita ihop och gilla läget.
Goddamnit


Kommentarer
Postat av: Nirre

Bit ihop, Skea!

Du är en kämpe! ;)

2010-05-17 @ 15:38:44
Postat av: sara

jag är intresserad av cheerleading men göteborg är för långt bort

2010-05-17 @ 17:27:56
URL: http://mesaraah.blogg.se/
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

* Hej! Gillar du dans?



Jag har en tävling just nu på min blogg där du kan vinna 2 biljetter till Galapremiären av filmen Streetdance 3D!



http://shortys.se/2010/may/vinn-2-biljetter-till-galapremiaren-av-filmen.html

Kika gärna in i min blogg och var med :)!*

2010-05-18 @ 10:28:39
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback