Drastiska förändringar

Det är en stor tyngd på mina axlar, och endel extremt stora personliga förändringar som händer till sommaren. Det finns även endel lösa trådar som jag måste ta tag i.

Jag kommer bo kvar i Göteborg så länge det går, eftersom jag anser att flytta hem till Piteå inte är lösningen som passar mig just för tillfället. Att flytta hem till Piteå redan skulle kännas som ett stort misslyckande och skulle absolut inte lösa mina problem utan asnarare förvärra.

Jag har även precis gått ur ett långt förhållande och förlorat jobbet, vilket resulterar i att jag måste säga upp lägenheten eftersom det är osäkert om jag kommer kunna betala hyran till hösten.
Så jag måste söka nytt jobb och troligtvis lägga företaget vilande (jag kommer ju trots allt bara få ut max 320:- /dag i ersättning. Så det blir att leva extremt snålt.
Men det finns i alla fall någonstanns jag kan ta vägen då jag står utan lägenhet, och det är i alla fall ett litet ljus i detta mörker.


Allt detta är fruktansvärt jobbigt för mig
och jag tackar massor för allt ert stöd, det betyder så himla mycket

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag finns här Skea<3

Var aldrig rädd att ta kontakt om du behöver prata

STOR kram

2010-05-31 @ 11:08:14
URL: http://bakomskalet.blogg.se/
Postat av: beckah

tråkigt :( finns här med

2010-05-31 @ 14:39:31
URL: http://beckahmedh.blogg.se/
Postat av: emelie lindkvist

Kännde för att skicka en kram till dig!

O det lilla jag vet om dig skea så är det att du är underbar och stark samt en person som lyckas ta tag i saker :) o jag önskar dig bara all lycka!Som sagt det lilla jag pratat med dig o träffat dig så har du gjort ett stort intryck! kram på dig!

2010-06-13 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback