Det ena leder till det andra


Eftersom man är en av de alla uppsagda så är det bara att börja se sig om efter ett nytt jobb

Den 18/7 är sista dagen på detta jobb, vilket även göra att jag inte kommer ha någon möjlighet att fortsätta hålla igång företaget just nu, så detta ska jag ta upp med Anna Maria idag.
Sedan ska jag även säga upp lägenheten på måndag eftersom jag bara kommer få grundersättningen från akassan (ca 6400:-/månaden)

Detta kommer ju väldigt lägligt, varför inte sparka på den som redan ligger?
Nej, men skämt åsido. Varför inte ta allting på samma gång


Detta blir jobbigt, men jag överlever


Kommentarer
Postat av: Heléne

nej, vad jobbigt! <3

2010-05-28 @ 15:51:34
Postat av: Emelie

Fan, det är så jävla kasst alltså. :( Men jag tror på dig Skea, du är stark i dig själv, och jag och alla dina andra vänner kommer finnas där för dig om du behöver oss. Just say the word. ;)

2010-05-28 @ 16:26:02
URL: http://emeliech.wordpress.com
Postat av: Den gamle

Det slog mig just, vilket gjorde mig mycket ledsen, om ett tag kommer vi inte träffas mer. Jag kommer sakna dig. Tanken känns riktigt jobbig.

2010-05-28 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback