Shopping med ångest

Japp, det blev en tripp till min favorit affär New Yorker idag, och dom hade rea! Jag som inte skulle få shoppa någonting mer nu, men ändå köpte jag lite saker.
Nej, från och med idag så är det shoppingstopp ett låångt tag framöver, Goddamit skea! Jag kommer inte ens utsätta mig för frestelsen att vara i närheten av New Yorker. Nej, dags att leva på nudlar och hårdbröd!



Blå linnet 99:- Svart linne 79:-


Super fina shorts! 99:-


T-shirt 99:-


Skor 79:-


Solglasögon 99:-

Kommentarer
Postat av: Den gamle

Bilden på T-shirten liknar dig...hihi

2010-06-22 @ 15:51:26
Postat av: Erika ♥

Shortsen var verkligen supersnygga! :D

2010-06-22 @ 19:32:42
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv. Hahah, det är typ precis som mig. Jag säger alltid Awesome och love it. Jag säger love it som han i filmen fired up;P

2010-06-23 @ 16:03:31
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback