Rugbyfest med Welshare

Be careful what you wish for.. Jag har nu i dagarna diskuterat med Emelie om min önskan att jobba utomlands och träna på min engelska eftersom man inte tränar det så ofta här i Sverige.
Men tji fick jag, då vi igår befann oss på en rugbyfest där vi var ditbjudna av Teddy (hennes pojkväns lag hade festen)

Det var ganska mycket folk där, och en salig blandning av olika människor. Det var en grupp med polacker som knappt pratade svenska, en grupp med svenskar som hade sin möhippa där, och en stor grupp med Welshare. Så vi spenderade nästan hela kvällen tillsammans med Welsharna och tränade vår Engelska. Jag, Teddy och Emelie bestämde oss också att stunta lite tillsammans och trots att man var lite påverkad så fungerade det faktiskt riktigt bra! Vi fick sedan sällskap av några killar som ville hjälpa till. Det var GRYMT roligt!
Jag har nog inte skrattat så mycket under en kväll som denna kväll. Att hela det Welshiska laget hade kiltar på sig, och ingenting under innebar ju att de flashade sig då och då (vilket gjorde att man var väldigt beredd på att titta bort). Deras tränare var även placerade i en soffa på gräset och behöver jag säga att man helst inte tittade åt deras håll, med tanke på att de visade hela paketet nästan hela tiden?!
Jag tyckte även att de var väldigt snälla med varandra och istället för att tracka ner på varandra så försökte de hela tiden framställa varandra som "han med den största kuken".. sen skröt dom även om att en av dem var porrstjärna, nu vet jag ju inte riktigt hur mycket man ska lita på dem, men fan vad vi skrattade åt detta!

Hur som helst så var det en grymt rolig kväll och vi tackar Teddy så mycket för att hon bjöd in oss!








Här kommer även en liten film så ni får se hur roliga och störda dom var! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback