Robyns nya skiva

Eftersom Emelies tåg är försenat (hon skulle ha kommit fram kring elva men kommer snarare kring tre) så sitter jag här och lyssnar lite på Robyns nya album.

Robyn har helt klart utvecklats mycket sedan den första skivan och skivan innehåller många klubblåtar och dom är helt okej. Efter att ha läst många recensioner på denna skiva så hade jag väldigt höga förväntningar, vilket sluta i besvikelse. För denna skiva är inte alls så speciell eller revolutionistisk som det framställts. Att det det endast är åtta låtar på skivan är också väldigt tråkigt, och den sista låten är "Jag Vet En Dejlig Rosa", frågan är vad dom tänkte då? 


Min favorit låt från skivan Body Talk "Cry When You Get Older"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback