Ett steg i rätt riktning

Man får helt enkelt ta små steg i rätt riktning tills man hittar fotfästet för att kunna sätta fart mot sitt mål.



Igår pratatade jag med A om salongen och mitt företag, och tillsammans kom vi överens om en bra lösning som innebär att jag kommer vara på salongen till sista september (om hon nu inte hittar npågon som hyr in sig innan detta)

Så nu kommer jag lägga ner företaget, vilket självklart känns väldigt tråkigt. Dock har jag väl insett att företagande inte är min grej just nu, det är annat som jag vill prioritera i livet.. vilket gör att företaget inte passar just nu men det kommer nog vara något som jag tar upp senare i livet.




Funderingar på vad skulle vilja göra inom det närmaste åren;
* Hitta ett arbete där jag kan tjäna pengar så jag har råd att ha en lägenhet att bo i
* Plugga engelska, servering eller turism
* Ta en 2 månaders semester utomlands tillsammans med Becca. Bara resa runt och uppleva världen. Har inte bestämt mig för var vi resa..men vi ska väl backpacka lite
* Jobba utomlands i ca 6 månader --> 1 år (därför jag vill plugga engelska och servering, så att man lätt kan ta ett jobb)

Och det viktigaste; Återhämta mig och bli starkare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback