Första arbetsdagen på det nya jobbet

Det kändes konstigt att komma tillbaka till jobbet idag, eftersom det kändes som en evighet sen jag var där, samtidigt som att det kändes som jag inte gjort annat.

Positivt som hänt under dagen: 
*
Nirre hade en underbar överraskning när jag kom hem från jobbet!
* Alla var så glada att se mig på jobbet, nästan så att man kunde tro att de saknat mig ;)
* Daniel hade med hjälp av Urban förvandlat min muspekare till en dinosaurie!

Mindre positivt som hänt under dagen:
* Daniel hade vänt om musknapparna så att höger var vänster och vänster var höger + att han lagt in en jingel från Nilecity (stämmer det nu då?), som spelades när jag startade datorn, samt varje gång ett nytt mail togs emot av datorn = några gånger i timmen
* Mailinkorgen var överfull med oöppnade meddelanden = den ena mailen var det kring 60 olästa meddelanden...

Övertrött skea!

Kommentarer
Postat av: becca

skea din lilla bloggoholic

2010-01-05 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback