FemteJanuariTvåTusenTio

Det var en kort dag på jobbet eftersom vi slutade ett, dagen blev dock längre eftersom jag tog en sväng förbi salongen och gjorde behandling. Men nu är jag äntligen hemma!

Dagens positiva
* Slutade ett på jobbet, och det var bra väder när jag drog från jobbet
* Fick en bokning på en 90 minuters massage från en super gullig kund (som också köpte ett presentkort på behandlingar)
* Jag fick en fin julklapp från Anna Maria = jobbarkläder så vi ser riktigt proffessionell ut
* Jag köpte en gatupratare (trottoarskylt) för ett bra pris


Dagens negativa
* När hade köpt gatuprataren och skulle bära den till salongen så upptäckte jag att den var riktigt tung och jag klarade bara av att gå några meter åt gången för att sedan sätta ner den och ta nytt grepp.
* Det började snöa när jag försökte bära omkring på gatuprataren, så jag såg alltså ut som en liten snögubbe när jag väl tog mig fram till salongen
* Jag hade totalt glömt bort att vi bokat upp en tvätt tid ikväll, så istället för den mysiga tv kvällen så blir det ett jäkla spring upp och ner för trappor

Mina fina arbetskläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback