Dagens Misslyckande

Dagens Misslyckande
Att upptäcka att man inte tar sig ut från lägenheten pga snö. När jag väl tog mig ut så inser jag att de inte har hunnit skotta någonting! Så det var bara att plumsa till spårvagnen, som självklart var försenad. När det väl kom en spårvagn så blev det stopp vid Bellevue... Efter ett tag säger spårvagnsföraren att alla måste gå ut ur vagnen och vänta på nästa eftersom den tänkt fara och parkera i någon vagnhall.. Så det var bara att stå ute och frysa i snön.. Tillslut kom i alla fall en buss som jag tog in till centralen, dock visar det sig att hela Göteborg står stilla och jag får gå till salongen. Behöver jag berätta att jag var på riktigt dåligt humör. REsan ska ta tjugo minuter, det tog 1,5h.


När jag sedan skulle ta mig tillbaka hem så var det väl ungefär likadant, fortfarande en massa förseningar och det tog en halvtimme innan spårvagnen ens kom, och då kunde jag ändå åka med fyra linjer..

Utanför salongen är bilarna begravda i snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback