Vaken

God Damn vad trött jag var imorse, helt borta bara! Jag är ju tvungen till att stiga upp tidigt eftersom jag ska till Bostadsbolaget och se om jag kan skriva över hyreskontraktet till Nirre. Det blev ju så avigt med lägenheten eftersom de vi pratade med då när vi skrev på sa att det inte behövdes skrivas lägenheten på båda två.. lite irriterad blir man ju.

Sen måste jag springa förbi salongen och hämta minneskortet till kameran, jag råkade nämligen glömma det där i fredags, och sedan ska jag till centralen och möta Becca och Totte. BTW så verkar resan ha gått bra för dem, reser man med djur på natttåget så är det ju en sittkupé med fyra platser och glasdörrar som man sitter i och det har inte varit så många som varit i kupén. Det enda problemet hon haft med Totte har väl varit att han känner sig så otroligt ensam när Becca stoppade honom i buren (han slutar aldrig jama), så hon har suttit med honom i knät och tittat på film på datorn, och då har han mått bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback